مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 08:402023-08-29اجتماعي

روزانه 60 اتوبوس از بوشهر عازم مرز شلمچه می شود


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: روزانه 60 اتوبوس با هزار و 500 مسافر از بوشهر عازم مرز شلمچه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی شهابی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی روزانه 60 دستگاه اتوبوس به طور متوسط هزار و 500 مسافر را از پایانه های بوشهر به مرز شلمچه منتقل می کنند.

وی با بیان اینکه بیشترین تردد زائران استان بوشهر از مرز شلمچه انجام می شود، اضافه کرد: پیش بینی می شود اوج سفرهای رفت به مرز شلمچه از یک هفته مانده به روز اربعین و سفرهای برگشت از یک روز قبل از اربعین تا 2 روز بعد از آن خواهد بود.

شهابی از افزایش تردد خودروهای شخصی به محورهای غربی بوشهر به سمت استان خوزستان خبر داد و گفت: از ابتدای ماه صفر که طرح اربعین شروع شده، تردد خودروها در محورهای دیلم به هندیجان و بهبهان خوزستان به طور متوسط 20 درصد رشد داشته است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر یادآور شد: جابجایی ایمن زائران اباعبدالله الحسین و سایر مسافران در اولویت همکاران زحمتکش ناوگان حمل و نقل عمومی استان است و مردم در صورت پیشنهاد و شکایت می توانند با شماره 141 مرکز مدیریت راه ها تماس بگیرند تا پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 60 اتوبوس از بوشهر عازم مرز شلمچه می شود

روزانه 60 اتوبوس از بوشهر عازم مرز شلمچه می شود