مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 16:552023-09-05اقتصادي

مشارکت بانک پارسیان در فاز 11 و 24 پارس جنوبی و احیای کارخانه های راکد


مدیر آینده پژوهی بانک پارسیان به نقش مؤثر بانک در حمایت از تولید و کمک به تولیدکنندگان، ایجاد اشتغال و توسعه کارآفرینی به عنوان محورهای شاخص ساماندهی نظام اقتصادی کشور اشاره کرد و جلوگیری از تعطیلی کارخانه­ های راکد و تعطیل­ شده را به عنوان یکی از رویکردهای .

- اخبار شرکت ها: مهدی فراهانی، مدیر آینده پژوهی بانک پارسیان به 10 اقدام اصلی این بانک در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و در توضیح آن گفت: یکی از رویکردهای اصلی پارسیان در این خصوص توسعه و تعمیق اشتغال در مناطق روستایی و ایجاد فرصت های شغلی مولد بوده است.

  * توسعه و تعمیق اشتغال در مناطق روستایی به گفته او، در راستای اشتغال زایی در مناطق محروم تفاهم نامه های همکاری متعددی بین بانک پارسیان، بنیاد برکت و صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان منعقد شده.

در راستای این تفاهمات مبلغ 90,000 میلیارد ریال تسهیلات قرض ا لحسنه به حدود 173 هزار طرح اشتغال زایی اختصاص پیدا کرده است.

* وام­ های پارسیان بیش از 47.

5 هزار فرصت شغلی ایجاد کرد مدیر آینده پژوهی بانک پارسیان از  ایجاد 47,538 فرصت شغلی طی سال 1401 در بخش های مختلف خدمات، صنعت و معدن و کشاورزی از محل تسهیلات اعطایی بانک خبر داد و افزود: بانک پارسیان با برنامه­ریزی و هدف­گذاری در سال گذشته موفق گردید با تخصیص هدف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بانک پارسیان در فاز 11 و 24 پارس جنوبی و احیای کارخانه های راکد

مشارکت بانک پارسیان در فاز 11 و 24 پارس جنوبی و احیای کارخانه های راکد