مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 07:502023-08-29اقتصادي

ایجاد اشتغال پایدار با راه اندازی پنل های خورشیدی


مدیرکل کمیته امداد خمینی(ره) استان اصفهان گفت: ایجاد پنل های خورشیدی در شهرستان اردستان یک اشتغال پایدار است که سبب تولید می شود و امید می رود بتوانیم با همکاری فرمانداری این کار را در اردستان رونق دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد خمینی(ره) استان اصفهان در سفر به اردستان، اظهار داشت: با همکاری مجموعه فرمانداری اردستان، سال گذشته در این شهرستان در بخش ایجاد اشتغال، فرصت های شغلی تحقق صددرصدی و در بخش اعتبارات تحقق بیش از 95 درصدی ایجاد شده است.

وی افزود: اعتبارات ایجاد اشتغال کمیته امداد استان در سال جاری دوبرابر شده که امید می رود با همکاری دستگاه های مربوطه، بتوانیم 100 درصد اعتبار را جذب کنیم و حدود 80 میلیارد تومان نیز اعتبارات بخش اشتغال خواهد بود.

زارع خاطرنشان کرد: بیش از 130 واحد منزل مسکونی توسط کمیته امداد استان اصفهان با همراهی دولت در دست ساخت است و به شرطی که زمین برای افراد واجد شرایط و فاقد مسکن فراهم شود، کمیته امداد در تامین منابع مشارکت خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: ایجاد پنل های خورشیدی در شهرستان اردستان یک اشتغال پایدار است که سبب تولید می شود و امید می رود بتوانیم با همکاری فرمانداری این کار را در اردستان رونق دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال پایدار با راه اندازی پنل های خورشیدی

ایجاد اشتغال پایدار با راه اندازی پنل های خورشیدی