مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 15:202023-09-15سياسي

عصبانیت مخالفان نظام از آزادسازی منابع ارزی گویای دشمنی آنها با مردم ایران است


امام جمعه همدان با بیان اینکه مخالفان نظام اگر نگران اقتصاد ما هستند چرا از آزادسازی منابع ارزی ایران عصبانی شده اند گفت: این منابع به حل مشکلات اقتصادی مردم کمک می کند پس چرا ناراحتند و برای تشدید تحریم ها نامه نگاری می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در خطبه های عبادی-سیاسی نماز جمعه در جمع نمازگزاران با بیان اینکه قرآن کریم فلسفه بعثت انبیا را خارج کردن امت از تاریکی به نورانیت بیان می کند اظهار کرد: همه عالم مدیون پیامبر گرامی اسلام  است چراکه خداوند ما را به خاطر او از هلاکت، گمراهی و ضلالت، ظلمت و تاریکی نجات داد.

وی با بیان اینکه بالاترین فضلیت ها را خداوند به واسطه پیامبر به انسان عطا کرد افزود: فریادهای حق گویانه و عدالت طلبانه او انسان را نجات داد و جامعه اسلامی را ارتقا داد و سلمان ها و ابوذرها را تربیت کرد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه همه ما و حتی ادیان دیگر مدیون پیامبر گرامی اسلام هستند تصریح کرد: فیض و تجلی اعظم الهی اوست که برخورد با انسان ها و دشمنان را به ما یاد داد، نوع سیاست ورزی ها را به جز عبادت فردی، حج و ذکات، خمس و روزه به ما آموخت.

وی با بیان اینکه گاهی دشمنی ها بر اساس فریب خوردگی بوده که پیامبر گرامی اسلامی می بخشیدند ادامه داد: اما گاهی تشکیلات و ساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصبانیت مخالفان نظام از آزادسازی منابع ارزی گویای دشمنی آنها با مردم ایران است

عصبانیت مخالفان نظام از آزادسازی منابع ارزی گویای دشمنی آنها با مردم ایران است