مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 00:152023-08-22فرهنگي

چله نشینی ویژه در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه


درحالی برخی از فیلم سازان داخلی از تحریم جشنواره خبر می دهند که در بخش بین الملل روایت یک رکوردشکنی در حال دست به دست شدن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه توانا، جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران همه ساله توسط انجمن سینمای جوانان ایران، برگزار می شود که با هزاران متقاضی شرکت در ایران و سراسر جهان به عنوان مهمترین رویداد بین المللی سینمای کوتاه در غرب آسیا مطرح است.

این جشنواره از سال 1400 توانسته در جایگاه یکی از رویدادهای 127 گانه معتبر سینمایی در جهان به عنوان دروازه ورود مستقیم فیلم های کوتاه به فهرست سالانه جشنواره اسکار قرار گیرد.

برگزیدگان جشنواره فیلم های کوتاه ماحصل بهترین های فیلم سازان جوانی هستند که در سه بخش فیلم، عکس و فیلم نامه پذیرای آثار فیلم کوتاه از ایران و سراسر جهان است؛ جشنواره ای که امسال با دو خط قرمز اقلیت های جنسی و کودک کشی وارد چهلمین دوره برگزاری خود شده است.

این جشنواره در آستانه ی چهل سالگی، برای فراهم کردن زمینه ی رشد و اعتلای سینمای نوین ایران و ایجاد سبد متنوعی از آثار، رویکرد بومی گرایی در ژانر را در انتخاب آثار مورد توجه قرار خواهد داد و علاوه بر این در بخش ملی، همت خود را بر این مهم گماشته که جشنواره ی فیلم کوتاه تهران، آینه ی همه ایران باشد تا فیلم سازان خطه ­های مختلف ایران بتوانند جل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چله نشینی ویژه در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه

چله نشینی ویژه در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه