مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 08:252023-08-23سياسي

مجلس عملکرد دستگاه ها در ایام اربعین را بررسی می کند


مجلس شورای اسلامی حتما از ابزارهای نظارتی خود جهت بررسی عملکرد دستگاه ها در اربعین استفاده خواهد کرد و با متخلفان و گران فروشان هم برخورد می شود.

- نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی حتما از ابزارهای نظارتی خود جهت بررسی عملکرد دستگاه ها در اربعین استفاده خواهد کرد و با متخلفان و گران فروشان هم برخورد می شود.

لطف الله سیاهکلی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه همه دستگاه ها باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند تا مردم ما برای سفر به کربلا در آستانه اربعین حسینی دچار مشکل نشوند، اظهار داشت: مراسم اربعین حسینی اهمیت و جایگاه بالایی دارد و باید تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه تر اربعین در نظر گرفته شود.

وی متذکر شد: در سنوات اخیر شاهد بودیم که جمعیت زیادی از سراسر دنیا در این ایام در کربلا حضور می یابند و حضور زوار ایرانی در ایام اربعین در کربلای معلی پررنگ تر از سایر کشورهاست.

با توجه به حضور خیل عظیمی از مردم ایران در کربلا برای ایام اربعین، باید مسئولان دستگاه های مختلف کشورمان زیرساخت های لازم برای این موضوع را در نظر گیرند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مرزهای ما نسبت به سال های گذشته شرایط بسیار بهتری برای تسهیل عبور و مرور و اسکان زوار اربعین پیدا کرده است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس عملکرد دستگاه ها در ایام اربعین را بررسی می کند

مجلس عملکرد دستگاه ها در ایام اربعین را بررسی می کند