مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 05:002023-08-31بين الملل

رسوایی تل آویو در لیبی بر پایه محاسبات غلط


«المیادین» در گزارشی اعتراض مردم لیبی به دیدار وزیرخارجه کشورشان با همتای صهیونیست را «رسوایی دیپلماتیک اسراییل» توصیف کرده و نوشت: این رسوایی در پی رقابت های شخصی «ایلی کوهن» و خطاهای محاسباتی در تل آویو به بار آمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پایگاه اینترنتی شبکه المیادین در گزارشی به تحلیل موقعیت سیاسی رژیم صهیونیستی بعد از اعتراضات به تلاش ها برای عادی سازی در کشور لیبی پرداخت و نوشت بحران های سیاسی در تل آویو منجر به تسویه حساب های شخصی بین مقامات کابینه فعلی و قبلی شده است.

براساس این تحلیل، اختلافات و فشارهای شخصی ایلی کوهن وزیر امورخارجه رژیم صهیونیستی با رقبای سیاسی منجر به افشای خبر دیدارش با همتای لیبیایی شده و حتی او هم فکر نمی کرد چنین واکنش هایی را در پی داشته باشد؛ ناظران تحولات، علت این رسوایی سیاسی را محاسبات غلط تل آویو توصیف کرده اند.

المیادین در مقدمه گزارش خود در این باره نوشت: در میانه یکی از مهم ترین نشانه های فروپاشی رژیم اشغالگر، کاهش توانمندی ها و محاسبات نادرست آن به ویژه در بحبوحه تشدید بحران داخلی، وزارت امور خارجه تل آویو خبری را منتشر کرد که نشان داد تل آویو در بدترین ارزیابی های خود قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسوایی تل آویو در لیبی بر پایه محاسبات غلط

رسوایی تل آویو در لیبی بر پایه محاسبات غلط