مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 14:102023-08-31سياسي

تأمین خوابگاه در مراکز علمی یکی از ضروریات است


تأمین خوابگاه در مراکز علمی یکی از ضروریات است.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: تأمین خوابگاه در مراکز علمی یکی از ضروریات است.

فرهاد زیویار امروز نهم شهریورماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: علی رغم اینکه مدت زمان کمی از فعالیت دانشگاه آیت الله بروجردی (ره) می گذرد اما در همه عرصه ها توسعه یافته چه به لحاظ فیزیکی، چه از نظر علمی و ایجاد رشته و تولید علم که شرایط خوبی پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: در این دولت فقط کلنگ زنی های ضروری انجام می شود که در این راستا کلنگ خوابگاه متأهلین در دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) به زمین زده شد.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: اعتبارات مورد نیاز برای یکی از بلوک ها تأمین شده است که 50 درصد از منابع دانشگاه و مابقی هم از طریق وزارت علوم لحاظ می شود تا ظرف یک سال آینده این بلوک افتتاح شود.

زیویار اضافه کرد: تأمین سرپناه و خوابگاه در مراکز علمی یکی از ضروریات و جزء اولویت هاست که با ساخت آن ها در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.

وی بیان کرد: امروز واحد تولیدی مهلران در بروجرد نیز افتتاح شد که این واحد تولیدی 100 سال پیشینه تاریخی در کار تولیدی و مواد شوینده دارد.

استاندار لرستان ادامه داد: در این واحد تولیدی 113 قلم محصولات آرایشی، شوینده و بهداشتی تولید می کند و برند معتبری است و خوشبختانه فروش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین خوابگاه در مراکز علمی یکی از ضروریات است

تأمین خوابگاه در مراکز علمی یکی از ضروریات است