مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 22:402023-09-05اجتماعي

خدمت رسانی اورژانس آذربایجان شرقی به 600 زائر اربعین


رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: گروه های اعزامی این مرکز به مرز مهران تاکنون برای 600 نفر از زائران اربعین حسینی خدمات ارائه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اصغر جعفری روحی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه اغلب مراجعه کنندگان به مراکز سیار اورژانس آذربایجان شرقی در مرز مهران به صورت سرپایی مداوا شدند، افزود: تاکنون تعداد 70 نفر از زائران به مراکز درمانی انتقال داده شده اند.

وی اظهار کرد: کارشناسان اورژانس آذربایجان شرقی در قالب تیم های تخصصی به منظور امداد رسانی به زائرین اربعین حسینی هم اکنون در مرز مهران و مسیرهای منتهی به مرز عراق مستقر هستند و تا پایان خروج کامل زائران به مأموریت های خود ادامه می دهند.

جعفری روحی ادامه داد: سایر گروه های اورژانس آذربایجان شرقی نیز در پایگاه های مختلف آذربایجان غربی و مرزهای شمال غرب مستقر شده اند و آمبولانس های این مرکز در حال حاضر در محور ارومیه تا مرز تمرچین مشغول خدمات رسانی به زائران اربعیت هستند.

وی کیفیت خدمات و آمادگی مطلوب اورژانس مستقر در مرز شمال غرب در محوزهای ارومیه، خلخال، خوی، مراغه و سراب را مطلوب برشمرد و گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی اورژانس آذربایجان شرقی به 600 زائر اربعین

خدمت رسانی اورژانس آذربایجان شرقی به 600 زائر اربعین