مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 08:152023-09-13سياسي

72 درصد از ایرانی ها تمایل به حضور در پیاده روی اربعین داشتند


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برپایی باشکوه مراسم پیاده روی اربعین حسینی گفت: 72درصد از مردم ایران تمایل داشتند در راهپیمایی اربعین شرکت کنند که شرایط برای آنان فراهم نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مهدی اسماعیلی شامگاه سه شنبه در اختتامیه سوگواره ملت امام حسین علیه السلام در قم اظهار داشت: تار و پود انقلاب اسلامی با نام امام حسین علیه السلام گره خورده است و دشمن نمی تواند به آن آسیب برساند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: در اربعین امسال در گرمای شدید همگان با حضور در میدان کنار هم حماسه آفریدند و امسال بالغ بر 4 میلیون و 50 هزار نفر از مردم ما در اربعین حاضر شدند و جاماندگان اربعین نیز در ایران حماسه آفریدند.

اسماعیلی گفت: دشمن در التهابات سال گذشته تجمع های کوچک را بزرگنمایی می کرد، اما از اجتماع عظیم اربعین چیزی نگفت.

وی با بیان اینکه هنرمند متعهد نسبت به واقعیت اربعین نمی تواند بی تفاوت باشد افزود: قبل از اربعین امسال شاهد رویش هایی جدید در عرصه هنر با موضوع اربعین بودیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دیشب در برج میلاد گروه ارکستر ملی در 5 پرده واقعه عاشورا با زبان موسیقی روایت کردند که بسیار تأثیرگذار بود و قشر مذهبی جامعه باید این صحنه های دلدادگی هنرمندان به ساخت قدسی سیدالشهدا علیه السلام را می دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

72 درصد از ایرانی ها تمایل به حضور در پیاده روی اربعین داشتند

72 درصد از ایرانی ها تمایل به حضور در پیاده روی اربعین داشتند