مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 00:292023-09-18سياسي

فرمانده ارتش: نظام سلطه حقوق ملت ها را پایمال می کند


نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جهان خوار با فشارهای اقتصادی و در پوشش جنگ شناختی و رسانه ای، حقوق ملت ها را پایمال می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در اختتامیه بیست و یکمین دوره جامعه پذیری نظامی مشترک دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش که صبح امروز در مرکز آموزش 01 شهیدان سرباز نزاجا برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه هفته دفاع مقدس به ارواح مطهر همه شهدا درود می فرستیم و به خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران ادای احترام می کنیم.

وی ادامه داد: از بین هزاران جوان ایرانی که به دنبال ایفای نقش فعال و مؤثر در جامعه برای پیشرفت کشور هستند، شما دانشجویان توفیق گام نهادن در این راه پرافتخار را یافته اید که این انتخاب جای تبریک به شما فرزندان عزیز دارد.

فرمانده کل ارتش افزود: چندین هزار نفر علاقه مند بودند که امروز در این میدان حضور داشته باشند، اما شما موفق شدید تا مراحل سخت و متعدد گزینش را پشت سر بگذارید؛ ضمن اینکه موفق شدید دوره های مقدماتی پرورش و آموزش را نیز با موفقیت بگذرانید و امروز در این میعادگاه سربازی دین و وطن، آمادگی خود را برای ورود به مرحله جدیدی از آموزش و تربیت به نمایش بگذارید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ارتش: نظام سلطه حقوق ملت ها را پایمال می کند

فرمانده ارتش: نظام سلطه حقوق ملت ها را پایمال می کند