مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 17:152023-09-12اقتصادي

آغاز عقد قرارداد حقابه کشاورزی پاییزه و زمستانه در شبکه آبیاری دز


مدیر امور مشترکین شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان گفت: زمان عقد قرارداد حقابه کشاورزی پاییزه و زمستانه در شبکه آبیاری دز آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، محمدرضا سپهری مدیر امور مشترکین شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان، امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کشاورزان حوضه دز جهت عقد قرارداد آب می توانند با در دست داشتن مدارک مربوطه جهت عقد قرارداد آب به تدریج به امور مشترکین مراجعه کنند.

وی عمده محصولات زمستانه و پاییزه را صیفی جات شامل سبزی، کاهو، کرفس، انواع کلم، سیر، کدو، شلغم، پیاز و سیب زمینی و محصولات دیگر شامل گندم، چغندرقند، کلزا، کشت های گلخانه ای، جو عنوان کرد و افزود: مراجعه به موقع کشاورزان جهت عقد قرارداد آب می تواند باعث برنامه ریزی و خدمات بهتر به کشاورزان در زمینه تامین و توزیع آب کشاورزی شود.

سپهری به آمار قرارداد آب سال قبل اشاره و تاکید کرد: زمستان و پاییز سال گذشته، قرارداد آب بیش از 67 هزار هکتار انواع محصولات زراعی ثبت شد که امسال با توجه به آمار ثبت شده کشت های تابستانه و تمایل بیشتر کشاورزان به کشت زمستانه و پاییزه پیش بینی می شود سطح زیر کشت محصولات زراعی بویژه 2 محصول گندم و چغندر قند افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عقد قرارداد حقابه کشاورزی پاییزه و زمستانه در شبکه آبیاری دز

آغاز عقد قرارداد حقابه کشاورزی پاییزه و زمستانه در شبکه آبیاری دز