مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 15:502023-08-23سياسي

ارتقای امنیت اماکن با سامانه ایرانی مبتنی بر اینترنت اشیا


یک شرکت دانش بنیان اقدام به طراحی و تولید اولین سیستم امنیتی بر پایه IOT یا اینترنت اشیاء کرد که به ارتقای امنیت اماکن نیز کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، سید محمد الیاس موسوی با اشاره به تولید سامانه های سخت افزاری امنیتی مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا عنوان کرد: فعالیت اصلی این شرکت طراحی و ساخت تجهیزات مبتنی بر اینترنت اشیاء است.

بر اساس بررسی های متخصصان شرکت، سیستم های امنیتی موجود در بازار با طراحی های قدیمی و عملکرد کاملاً آفلاین در حال عرضه به بازار بود؛ از این رو با توجه به تجربه شرکت در زمینه طراحی و ساخت سیستم های سخت افزاری مبتنی بر اینترنت اشیاء تصمیم به طراحی و تولید اولین سیستم امنیتی بر پایه IOT یا اینترنت اشیاء گرفته شد.

این فعال فناور با اشاره به کاربردهای گسترده سامانه های امنیتی هوشمند ساخت داخل گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، تامین امنیت یکی از اصلی ترین لازمه ها به شمار می رود و بنابراین،مخاطبان محصول تمام منازل مسکونی، تجاری، اداری و .

هستند.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان، با اشاره به توسعه این محصول مبتنی بر شرایط بومی کشور عنوان کرد: در حال حاضر، نمونه موفق، کاربردی و تجاری سازی شده با قابلیت های محصول این شرکت با نام آیومکس د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای امنیت اماکن با سامانه ایرانی مبتنی بر اینترنت اشیا

ارتقای امنیت اماکن با سامانه ایرانی مبتنی بر اینترنت اشیا