مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-17اقتصادي

بهره برداری از استخر سرپوشیده کارگران ایلام تا پایان امسال


مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان ایلام از افتتاح و بهره برداری استخر سرپوشیده کارگران ایلام تا قبل از سال خبر داد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان ایلام از افتتاح و بهره برداری استخر سرپوشیده کارگران ایلام تا قبل از سال خبر داد.

نورالدین الیاسی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: عملیات اجرایی و تکمیل ساخت استخر سرپوشیده کارگران مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران ایلام پس از 10 سال وقفه و تعطیلی از اسفند ماه سال 1401، در این دولت با اختصاص 10میلیارد تومان از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای و طرح های عمرانی و نیز ماده 56 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت شروع شد.

وی با بیان اینکه کار تکمیل این پروژه هم اکنون ادامه دارد، تصریح کرد: امیدواریم با تزریق اعتبارات به موقع این پروژه مهم و اساسی که از مطالبات به حق مردم و جامعه کار و تولید استان است تا قبل از پایان امسال افتتاح و به بهره برداری برسد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام تصریح کرد: پروژه استخر سرپوشیده مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران ایلام در زمینی به مساحت 2050 متر در 2 طبقه در حال تکمیل شدن است و بخش عمده ای از مواد ساختمانی و تاسیسات این پروژه خریداری شده و تاکنون بیش از 70 درصد پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از استخر سرپوشیده کارگران ایلام تا پایان امسال

بهره برداری از استخر سرپوشیده کارگران ایلام تا پایان امسال