مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:052023-08-26سياسي

مشکل آبی 21 روستا در آق قلا حل خواهدشد


سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: با افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح های آبرسانی در هفته دولت در شهرستان آق قلا، 21 روستا از آب پایدار برخوردار خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس، ظهر امروز با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پروژه های آبرسانی در شهرستان آق قلا افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در این آیین اظهارکرد: مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های آبرسانی امور آب و فاضلاب شهرستان آق قلا با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار گلستان، نمایندگان مردم شهرهای گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، امام جمعه و مدیران دستگاه اجرایی استانی و شهرستانی به صورت متمرکز برگزار شد.

 ابوالفضل رحیمی افزود: به منظور تامین بخشی از کمبود آب شرب این شهرستان و روستاهای تحت پوشش، حفر یا تجهیز چهار حلقه چاه آب شرب و احداث دو باب مخزن ذخیره آب شرب به حجم 100 مترمکعب همزمان با هفته دولت افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی بیان کرد: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 169 هزار میلیون ریال برای برخورداری پنج هزار و 995 خانوار بوده که جمعیتی بالغ بر 23 هزار و 545 نفر از آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آبی 21 روستا در آق قلا حل خواهدشد

مشکل آبی 21 روستا در آق قلا حل خواهدشد