مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 07:102023-09-11سياسي

نبوی و مرعشی را شایسته ریاست جبهه اصلاحات می دانستم/صندوق محوریم


با همه احترامی که برای خانم آذر منصوری قائل هستم، انتقاداتی به اتفاقات تیرماه دارم و شایستگی ریاست جبهه اصلاحات را در شخص آقایان نبوی و مرعشی می دیدم.

- یک نگاه در جبهه اصلاحات صرفاً معتقد به جامعه محوریست و می گوید جامعه به هر سویی که ایستاد ما باید در همان سو بایستیم… و باید مطالبات جامعه را پیگیری کنیم.

نقطه ضعف این رویکرد این است که هرگز تاکنون در مباحث نگفتند و بیان نکردند کدام جامعه و کدام طبقه را مد نظر خود قرار دادند؟ نگاه دوم در اصلاحات که خود بنده هم از این گروه هستم دیدگاه جامعه محوری است که به دنبال مطالبات حداکثری جامعه هستیم.

برای اینکه کشور از امنیت کافی برخوردار باشد بایستی مطالبات مردم اولویت بندی، طبقه بندی و دسته بندی شود و با تفکر اصلاح طلبی به منصه اجرا گذاشته شود ولی این امر در خلأ امکان پذیر نیست و باید از مسیر صندوق ها بگذرد به همین خاطر نگاه دوم امکان پذیرتر است.

در واقع هم جامعه محور و هم صندوق محور است لذا از نگاه ما اگر مانند مجلس دهم داشته باشیم خیلی بهتر از مجلس یازدهم است و اگر مجلسی مانند مجلس پنجم داشته باشیم حتماً خیلی بهتر از مجلس هشتم است.

با همه احترامی که برای اعضای 45 نفره جبهه اصلاحات و شخص خانم آذر منصوری قائل هستم، انتقاداتی به اتفاقات تیرماه دارم و برای ریاست جبهه اصلاحات ویژگی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبوی و مرعشی را شایسته ریاست جبهه اصلاحات می دانستم/صندوق محوریم

نبوی و مرعشی را شایسته ریاست جبهه اصلاحات می دانستم/صندوق محوریم