مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 15:252023-08-30فرهنگي

پخش سریال جدید «سواد یاران»/ ایفای نقش فیلی پس از بهبود حالش


مجموعه تلویزیونی «سواد یاران» به کارگردانی عبدالرضا فیروزان با هدف پرداختن به ابعاد مهم ریشه کنی بی سوادی به زودی روی آنتن شبکه آموزش می رود.

  - پخش سریال جدید سواد یاران / ایفای نقش فیلی پس از بهبود حالش مجموعه تلویزیونی سواد یاران به کارگردانی عبدالرضا فیروزان با هدف پرداختن به ابعاد مهم ریشه کنی بی سوادی به زودی روی آنتن شبکه آموزش می رود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سریال، سواد یاران در 30 قسمت 20 دقیقه ای در گروه آموزش های رسمی شبکه آموزش با مشارکت سازمان نهضت سوادآموزی تولید شده است.

در هر قسمت این مجموعه به یکی از معضلات و تبعات بی سوادی در جامعه پرداخته می شود و در ادامه از همه اقشار جامعه دعوت می شود تا برای آموزش و تشویق افراد بی سواد، به سهم خود همیاری کنند.

محمد فیلی، بازیگر پیشکسوت که اخیراً درگیر بیماری بود با بهبود حالش در این مجموعه بازی کرده است.

دیگر بازیگران اصلی این سریال عبارتند از: سعیده عرب، آتش تقی پور، فرحناز منافی ظاهر، بهزاد رحیم خانی، حشمت آرمیده، فریده دریا مج، فرج الله گل سفیدی، ساقی زینتی، غلامرضا اصانلو، فریبا ترکاشوند، سیما مطلبی، مجید علم بیگی، زهرا اویسی، فاطمه مرتضایی، علی حسن ناصری، نجات علیمرادی، حسین واحدی، حسن حسینیان، محمدرضا اکبری، رحمت الله شکرخنده، صالح سلامت، حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش سریال جدید «سواد یاران»/ ایفای نقش فیلی پس از بهبود حالش

پخش سریال جدید «سواد یاران»/ ایفای نقش فیلی پس از بهبود حالش