مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 11:102023-08-28سياسي

کتاب «منابع انسانی ناب» منتشر شد


این کتاب توسط« چریل ام.

جکیل » طی سال 2020 در نیویورک، نگارش یافته و توسط دکتر صمد رحیمی اقدم دانشیار گروه مدیریت دانشگاه تبریز سید یوسف حسینی و محمد مقدسی ترجمه گردیده است.

- ایسنا/اردبیل این کتاب توسط چریل ام.

جکیل طی سال 2020 در نیویورک، نگارش یافته و توسط دکتر صمد رحیمی اقدم دانشیار گروه مدیریت دانشگاه تبریز سید یوسف حسینی و محمد مقدسی ترجمه گردیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کتاب منابع انسانی ناب درصدد آگاهی دهی از اهمیت منابع انسانی و اثر بخشی اتخاذ اصول علمی اثبات شده مدیریت منابع انسانی در پیشبرد اهداف سازمان می باشد و با ارائه تجاربی ارزشمند برگرفته از سال ها تلاش نویسنده کتاب در این عرصه و مواجهه با طیف وسیعی از سازمان ها در صنایع مختلف و کشورهای متفاوت، الگویی متفاوت را تحت عنوان منابع انسانی ناب معرفی می کند و علیرغم تخصصی بودن مفاهیم، با زبانی ساده به تشریح آن ها می پردازد؛ مفاهیمی مانند مشارکت نیروی کار، تعهد، کارتیمی، حقوق و مزایای منصفانه، ارتباطات و.

در این کتاب با بیانی ساده و مثال های عملی مورد بررسی قرار گرفته اند که این رویکرد نگارش، کتاب را مرجعی قابل استناد و مناسب برای رهروان علم مدیریت منابع انسانی، مدیران سازمانی و افراد دغدغه مند در این حوزه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «منابع انسانی ناب» منتشر شد

کتاب «منابع انسانی ناب» منتشر شد