مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-05سياسي

برپایی میز خدمت در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین تهران


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری تهران از میز خدمت و ارائه خدمات پذیرایی به جاماندگان اربعین حسینی (ع) در حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا در موکب 190 و 191 خبر داد.

- تهران- معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری تهران از میز خدمت و ارائه خدمات پذیرایی به جاماندگان اربعین حسینی (ع) در حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا در موکب 190 و 191 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا زارعی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از برپایی موکب های 190 و 191 در حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا جهت ارائه خدمات پذیرایی به جاماندگان اربعین حسینی (ع) و برپایی میز خدمت در راستای ارتباط مستقیم بین مسئولین و مردم خبر داد.

زارعی گفت: این موکب ها به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای گمنام فرمانداری تهران و با همکاری شهرداری تهران و بخشداری های تابعه از بامداد روز چهارشنبه پذیرا و خدمت رسان عزاداران و عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) خواهند بود.

گفتنی است مواکب 190 و 191 پایگاه مقاومت بسیج شهدای گمنام فرمانداری تهران در خیابان 17 شهریور پایین تر از چهارراه صفا، روبروی فرهنگسرای عترت جانمایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی میز خدمت در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین تهران

برپایی میز خدمت در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین تهران