مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 17:302023-09-01سياسي

ایران به لحاظ شبکه کتابخانه ای جزو 14 کشور برتر دنیاست


دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی به لحاظ شبکه کتابخانه ای جزو کشورهای پیشرو دنیاست، گفت: از این حیث در منطقه اول، - ایسنا/لرستان دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی به لحاظ شبکه کتابخانه ای جزو کشورهای پیشرو دنیاست، گفت: از این حیث در منطقه اول، در آسیا جزو پنج کشور اول و در دنیا جزو 14 کشوربرتر هستیم.

مهدی رمضانی امروز دهم شهریور ماه در آیین بهره برداری از کتابخانه مرکزی خرم آباد که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل سالن همایش های این کتابخانه برگزار شد، با تبریک هفته دولت و گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: مایه مباهات همه کسانی است که در دولت کار می کنند عملکرد دولت طی دو سال گذشته مورد تمجید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم شاهد رشد 51 درصدی کتابخانه های سیاردر کشور بودیم، اضافه کرد: از حیث عضویت در کتابخانه های عمومی نیز رشدی 51 درصدی را داشتیم؛ همچنین از حیث امانت و اعضای کتابخانه ها شاهد رشد 145 درصدی بودیم.

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با بیان اینکه براساس تاکید رییس جمهور فضای کتابخانه ای را برای بهره برداری مردم آماده می کنیم که این اتفاق امروز در لرستان افتاد، گفت: در هفته دولت، 15 کتابخانه به مجموع کتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به لحاظ شبکه کتابخانه ای جزو 14 کشور برتر دنیاست

ایران به لحاظ شبکه کتابخانه ای جزو 14 کشور برتر دنیاست