مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 10:252023-09-11اقتصادي

ثبت رایگان قرارداد موجران و مستاجران زنجانی در سامانه املاک


معاون اداره کل راه وشهرسازی استان زنجان گفت: ثبت قرارداد اجاره و کد رهگیری برای موجران و مستاجران زنجانی در سامانه املاک و مستغلات رایگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید شاهین فر روز دوشنبه گفت: از خردادماه سال جاری بستر لازم برای موجران و مستاجران در سامانه املاک و مستغلات ایجاد شده و می توانند به صورت رایگان نسبت به ثبت قرارداد اجاره و اخذ کد رهگیری در سامانه مذکور به آدرس اینترنتی (amlak.

mrud.

ir) و (srem.

ir) مراجعه و اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای کاهش هزینه موجران (مالکان مسکن) و مستأجران راه اندازی شده است، تاکید کرد: مستاجران و موجران می توانند بدون نیاز به مراجعه به بنگاه معاملات املاک با ثبت قرارداد در این سامانه کد رهگیری رایگان دریافت کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه مشاوران املاک نیز باید قراردادهای اجاره رسمی در سامانه املاک و مستغلات ثبت و صادر شود و در این خصوص حق دریافت هزینه مازاد را ندارند، تاکید کرد: ثبت قراردادهای اجاره به صورت دستی بدون کد رهگیری ممنوع است و اگر مشاوران املاک اقدام به دریافت هزینه مازاد نسبت به صدور اجاره نامه رسمی دارای کد رهگیری بکنند، با آنها برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت رایگان قرارداد موجران و مستاجران زنجانی در سامانه املاک

ثبت رایگان قرارداد موجران و مستاجران زنجانی در سامانه املاک