مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 18:552023-08-29سياسي

پاسخ درباره مسائل و حاشیه های کتابخانه ملی


رییس کتابخانه ملی و معاونانش درباره عملکردشان در دو سال اخیر گفتند؛ افزایش بودجه و خرید تجهیزات، شیفت شب، وضعیت بایگانی راکد، آبگرفتگی اسناد و دیجیتال سازی اسناد از موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد.

- رییس کتابخانه ملی و معاونانش درباره عملکردشان در دو سال اخیر گفتند؛ افزایش بودجه و خرید تجهیزات، شیفت شب، وضعیت بایگانی راکد، آبگرفتگی اسناد و دیجیتال سازی اسناد از موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا مختارپور، رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی در نشست خبری که امروز، سه شنبه هفتم شهریورماه در محل اندیشگاه کتابخانه ملی برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: از دو سالی که از دولت سیزدهم می گذرد، چند هدف عمده را در کتابخانه دنبال کردیم؛ در هر دوره ای کاستی و کمبودهایی وجود دارد که طبیعی است، یکی از فعالیت های ما در سازمان تکمیل کاستی ها و کمبودهای دوره قبل بود.

او افزود: اقدام دیگر ما حرکت به سمت تحول و بهبود شرایط برای استفاده بهتر و بیشتر از منابع سازمان بود که سازماندهی منابع دیجیتال، ساماندهی اسناد و کمک به دستگاه های مختلف برای جمع آوری اسناد از جمله محورهای انجام شده است.

عصمت مومنی، معاون کتابخانه های سازمان اسناد و کتابخانه ملی نیز در این نشست در سخنانی از بازنگری سند فراهم آوری منابع اطلاعاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ درباره مسائل و حاشیه های کتابخانه ملی

پاسخ درباره مسائل و حاشیه های کتابخانه ملی