مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 16:152023-09-03فرهنگي

چرا برخی بازیگران با فیلم های کوتاه همکاری می کنند؟


یک بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون معتقد است: فعالیت در حوزه تهیه و تولید فیلم کوتاه دلیلی جز عشق به این جنس از سینما ندارد.

- یک بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون معتقد است: فعالیت در حوزه تهیه و تولید فیلم کوتاه دلیلی جز عشق به این جنس از سینما ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید ابراهیمی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون از آن دسته بازیگرانی است که در دوران نوجوانی با عضویت در انجمن سینمای جوانان ایران تجربیاتی در ساخت فیلم کوتاه داشته است و اکنون نیز همچنان در این حوزه به عنوان بازیگر با فیلمسازان جوان همراهی می کند.

ابراهیمی درباره علت و دغدغه ای که برای قبول پیشنهاد بازی در مقابل دوربین فیلمسازان جوان دارد، گفت: تنها دلیلی که برای حضور در فیلم های کوتاه دارم، کمک کردن به جوانان است.

او ادامه داد: من و بسیاری از همکارانم که در فیلم های کوتاه به عنوان بازیگر حضور داریم، قطعا با حضور در آثار سینمایی و تلویزیونی دستمزد بیشتری دریافت می کنیم.

همه می دانیم که فیلمسازان جوان فیلم کوتاه از نظر مالی بودجه زیادی ندارند به همین دلیل بیشتر سعی می کنیم تا برای کمک کردن به تولید فیلم کوتاه همراه گروه ها باشیم.

این بازیگر افزود: فعالیت در حوزه تهیه و تولید فیلم کوتاه دلیلی جز عشق ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا برخی بازیگران با فیلم های کوتاه همکاری می کنند؟

چرا برخی بازیگران با فیلم های کوتاه همکاری می کنند؟