مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 09:252023-09-19اقتصادي

ظرفیت منبع تامین آب شهر بندری سوزا در هرمزگان 40 درصد افزایش یافت


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از افزایش 40 درصدی ظرفیت آب شهر سوزا با وارد مدار شدن واحد جدید آب شیرین کن این شهر خبر داد.

- ظرفیت منبع تامین آب شهر بندری "سوزا" در هرمزگان 40 درصد افزایش یافت ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از افزایش 40 درصدی ظرفیت آب شهر سوزا با وارد مدار شدن واحد جدید آب شیرین کن این شهر خبر داد.

عبدالحمید حمزه پور صبح امروز (28 شهریورماه) با بیان اینکه تا پیش از این ظرفیت آب شیرین کن سوزا 1200 متر مکعب در شبانه روز بود، تصریح کرد: با نصب و نوسازی تجهیزات جدید، 800 متر مکعب در شبانه روز به ظرفیت سوزا اضافه و در حال حاضر تولید این آب شیرین کن 2 هزار متر مکعب در شبانه روز است.

وی در تشریح جزییات این پروژه افزود: با هدف افزایش ظرفیت تولید آب شیرین در سایت سوزا، سرمایه گذار اقدام به توسعه حوضچه آبگیر دریا، احداث یک باب پیش تصفیه بتنی به ظرفیت 3 هزار متر مکعب و طراحی و ساخت پکیج آب شیرین کرده است.

مدیرعامل آبفای استان افزود: با افزایش ظرفیت سایت آب شیرین کن سوزا، زمان آبگیری کاهش و مشکلات کم آبی که پیشتر در این شهر وجود داشت، مرتفع شد.

حمزه پور اضافه کرد: هزینه ایجاد این تاسیسات 20 میلیارد تومان می باشد که توسط بخش خصوصی و در قالب قرارداد خرید تضمینی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت منبع تامین آب شهر بندری سوزا در هرمزگان 40 درصد افزایش یافت

ظرفیت منبع تامین آب شهر بندری سوزا در هرمزگان 40 درصد افزایش یافت