مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 13:452023-09-19سياسي

از افتتاح 262 پروژه عمرانی تا دیدار پیشکسوتان جهاد تبیین با رهبر انقلاب


فرمانده سپاه نینوا گلستان ضمن تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس گلستان از دیدار پیشکسوتان جهاد تبیین با رهبر معظم انقلاب خبر داد.

- ایسنا/گلستان فرمانده سپاه نینوا گلستان ضمن تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس گلستان از دیدار پیشکسوتان جهاد تبیین با رهبر معظم انقلاب خبر داد.

سردار علی ملک شاهکویی ظهر سه شنبه 28 شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هدف دشمنان از راه اندازی تهاجم و شروع جنگ علیه کشور ما خاموش کردن راه انقلاب اسلامی بود اما هرگز به اهداف خود نرسیدند.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس روحیه انقلابی گری را در جوانان ما ایجاد کرد، افزود: روزی که رژیم بعث عراق به سرکردگی صدام جنگ علیه کشور ما را آغاز کرد از حداقل امکانات جنگی نظیر کیسه سنگر و سیم خاردار محروم بودیم اما امروز به یکی از قدرت های برتر منظقه تبدیل شده ایم.

فرمانده سپاه نینواگلستان از برگزاری 3 هزار و 621 برنامه در سطح رده های بسیج به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان گلستان خبر داد و افزود: 378 مورد برنامه شاخص در استان گلستان برگزار خواهد شد که دیدار پیشکسوتان جهاد تبیین در حسینیه ثارالله گرگان به صورت ویدئو کنفرانسی با رهبر معظم انقلاب و دیدار فرماندهان پیشکسوت استان گلستان به صورت حضوری با رهبر انقلاب در تهران دو نمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از افتتاح 262 پروژه عمرانی تا دیدار پیشکسوتان جهاد تبیین با رهبر انقلاب

از افتتاح 262 پروژه عمرانی تا دیدار پیشکسوتان جهاد تبیین با رهبر انقلاب