مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 16:402023-09-04اقتصادي

دست ناشران پخته خوار از بازار کتاب کوتاه می شود


معاون فرهنگی وزیر ارشاد یادآور شد: ناشران باید برای اخذ مجوز چاپ کتاب شماره ملی پدیدآورندگان را بارگذاری کنند تا هویت واقعی افراد و ارتباط آنان با ناشران مشخص شود.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - یاسر احمدوند، در گفت وگو با خبرنگار مهر به سؤالاتی درباره هفته دولت و چالش های پیش روی معاونت فرهنگی، کاغذ و تولید داخلی آن، خودکفایی در این زمینه و افزایش کیفیت آن، اختصاص یارانه به ناشران و یا خریداران کتاب، جشنواره های روستاها و عشایر دوستدار کتاب، نمایشگاه و حواشی آن پاسخ داد.

مشروح متن این گفت وگو را در ادامه می خوانید: * آقای احمدوند دو سال از حضور شما در معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد می گذرد.

در این بازه زمانی با چه چالش هایی رو به رو شدید؟ -تقریباً دو سال از آغاز معاونت فرهنگی در این دولت گذشته است.

زمانی که دوره فعالیت جدید شروع شد کشور هنوز تحت تأثیر گسترش ویروس کرونا و این بیماری آزاردهنده قرار داشت و به دلیل فضایی که اجتماعات را تحت تأثیر قرار داده بود امکان برگزاری مراسم نبود و فعالیت های فرهنگی و هنری تعطیل و یا متوقف شده بود.

حوزه فرهنگ و هنر هم تحت تأثیر قرار گرفته بود و حال خوبی وجود نداشت عده ای از هموطنان جان خود را از دست می دادند به همین شکل عده ای از فعالان عرضه فرهنگ و هنر نیز جان خود را از دست دادند و فشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست ناشران پخته خوار از بازار کتاب کوتاه می شود

دست ناشران پخته خوار از بازار کتاب کوتاه می شود