مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 09:502023-09-18سياسي

رییس هیأت کشتی بسیج کشور افتخارآفرینی کشتی گیران را تبریک گفت


رییس هیأت کشتی بسیج کشور افتخارآفرینی پهلوانان غیور مازندرانی حسن یزدانی، امیرحسین زارع و امیر محمد یزدانی در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد جهان در بلگراد صربستان را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و رییس هیأت کشتی بسیج کشور در پی افتخارآفرینی پهلوانان غیور مازندرانی حسن یزدانی، امیرحسین زارع و امیر محمد یزدانی در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد جهان در بلگراد صربستان 2023 با صدور پیامی این افتخارآفرینی را  تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است؛ بار دیگر دلاورمردی و افتخار آفرینی های شما پهلوانان غیور و پرآوازه دیار علویان در میدان جهانی کشتی در کشور صربستان موجب سربلندی، خشنودی و عزت دوچندان ایران و ایرانی شده و نام مازندران را در دایره طلایی پهلوانی سرافراز و بلندآوازه تر از گذشته کرده است.

همت، غیرت و تلاش خستگی ناپذیر شما برای رقم زدن افتخار و بالاتر از آن شادی ملت و اهتزار پرچم مقدس ایران اسلامی نه تنها هیچگاه از ذهن مردم پاک نخواهد شد بلکه نماد و الگویی جاودانه برای جوانان این مرز و بوم برای کسب موفقیت ها و رقم زدن پیشرفت ها خواهد بود.

ثبت تصاویر زیبا و به یادماندنی از کشتی اصیل ایرانی توسط شما پهلوانان مازندرانی مایه مباهات و افتخار هموطنان عزیز به خصوص مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیأت کشتی بسیج کشور افتخارآفرینی کشتی گیران را تبریک گفت

رییس هیأت کشتی بسیج کشور افتخارآفرینی کشتی گیران را تبریک گفت