مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 10:402023-09-22اقتصادي

چرا میزان خرید قهوه در ارومیه بالاست؟


ارومیه، مرکز استان آذربایجان غربی واقع در شمال غرب کشور و دهمین کلان شهر پرجمعیت ایران، یک شهر چند قومیتی با ادیان و مذاهب مختلف است که وجود اقوام مختلف در این شهر سبب ترویج فرهنگ های مختلف طی سال های متمادی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وبسایت بسیط کالا، قهوه در فرهنگ غذایی اقوام مختلف ساکن ارومیه، از قدیم الایام جایگاه ویژه ای دارد و توسط آنها در ارومیه رواج پیدا کرده است، امروزه مصرف قهوه در ارومیه نسبت به گذشته افزایش یافته و طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

همچنین یکی از دلایل اصلی افزایش طرفداران قهوه و بالا رفتن آمار خرید قهوه در ارومیه ، افزایش تعداد کافه هایی است که قهوه های متنوع و با کیفیت بالا بر پایه قهوه سرو می کنند.

اما نکته مهمی که در این میان وجود دارد این است که برای داشتن یک نوشیدنی قهوه خوب علاوه بر طرز تهیه و استفاده از دستگاه های پیشرفته یا وجود باریستاهای باتجربه، کیفیت قهوه مصرفی نیز بسیار مهم است و می توان گفت اصلی ترین و اولین عامل موثر در طعم نوشیدنی نهایی می باشد.

در صورتی که قهوه شما توسط باریستاهای آموزش دیده با استفاده از دستگاه های پیشرفته آماده شود ولی کیفیت قهوه مصرفی پایین باشد، نوع دستگاه و شخصی که قهوه را برایتان آماده می کند اهمیت زیادی ندارد زیرا ممکن است قهوه شما طعم خوشایندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا میزان خرید قهوه در ارومیه بالاست؟

چرا میزان خرید قهوه در ارومیه بالاست؟