مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 19:302023-08-23سياسي

جوانان امروز، دشمن را منزوی کرده و پای نظام ایستاده اند


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به پشتوانه شهدا در اوج اقتدار ایستاده است، گفت: جوانان امروز همانند جوانان دهه 60 پای کار انقلاب و نظام اسلامی ایستاده اند.

- سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی، چهارشنبه اول شهریورماه در اولین یادواره 129 شهید هشت سال دفاع مقدس و دو شهید گمنام بخش زاویه از توابع شهرستان زرندیه اظهار کرد: ائمه اطهار علیهما السلام و مجاهدان راه خدا، پشتوانه های عظیمی برای امت اسلامی هستند تا راه درست و حق و حقیقت را طی کنند.

خدای تعالی انسان را به بهترین وجه ممکن خلق کرده و پس از آن 124 هزار پیامبر را برای هدایت جامعه بشری فرستاد و برای ضمانت بیشتر، اهل بیت عصمت و طهارت را شفیع قرار داده تا همه بندگان رستگار و سعادتمند شوند و وارد بهشت شوند.

وی افزود: تقدیم 129 شهید در شهر کوچکی نظیر زاویه در دوران دفاع مقدس، بیانگر روح مجاهدت و فرهنگ ایثار مردم این خطه از دیار اسلامی است.

آنها راه حق را انتخاب کردند گرچه یقین داشتند که احتمال دارد جان خود را از دست بدهند.

وی به عظمت و تاثیر شهید و فرهنگ شهادت در جامعه اشاره کرد و با بیان اینکه شهدا دلدادگان جبهه حق در دفاع از اسلام و ارزش های اسلامی هستند، اظهار کرد: دلدادگان جبهه حق در دهه 1360 در خانه خود جنگیدند اما در روزهای دهه 1390 مجاهدان اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان امروز، دشمن را منزوی کرده و پای نظام ایستاده اند

جوانان امروز، دشمن را منزوی کرده و پای نظام ایستاده اند