مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 11:502023-09-10ورزشي

دلیل درخشش والیبال و افشای تله مالیاتی از زبان معاون وزیر ورزش


معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون والیبال در میان فدراسیون های توپی پرکار و درخشان است و ثبات در مدیریت این فدراسیون یکی از دلایلی است که باعث عملکرد خوب آن شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون والیبال از ساعت 9 و 30 دقیقه امروز (یک شنبه 19 شهریور) در تالار استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک به ریاست محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال آغاز شد.

سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و آرزوی قبولی طاعات اظهار کرد: به اعضای مجمع و روسای هیات ها به دلیل زحماتی که در طول سال 1401 کشیدند، خداقوت می گویم.

فدراسیون والیبال در میان فدراسیون های توپی پرکار و درخشان است و ثبات در مدیریت این فدراسیون یکی از دلایل باعث عملکرد خوب آن است.

وی ادامه داد: داورزنی از مدیرانی است که پیش از فدراسیون والیبال در حوزه های دیگر ورزش کشور تجربه خوب و ارزشمندی کسب کرد و همه را در خدمت والیبال قرار داد که نتیجه آن عملکرد خوبی است که همه شاهد آن هستیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی با اشاره به این که این روزها توقع مردم در رده سنی بزرگسالان برآورده نشده، تصریح کرد: این در حالی است که در رده های پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل درخشش والیبال و افشای تله مالیاتی از زبان معاون وزیر ورزش

دلیل درخشش والیبال و افشای تله مالیاتی از زبان معاون وزیر ورزش