مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 08:202023-09-06سياسي

تصویر جانبازی مهدی بدری بیانگر صلابت راه رهروان امام حسین(ع) است


فرمانده کمیته جستجوی مفقودین در پی برخورد مهدی بدرآبادی با مین پیامی صادر کرد و تصویر وی را در ساعاتی کوتاه بعد از قطع عضو بیان گر صلابت رهروان راه سالار شهیدان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرتیپ پاسدار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین در پی برخورد مهدی بدرآبادی از اعضای گروه تفحص شهدا با مین و جانبازی وی، پیامی صادر کرد.

مشروح متن این پیام به شرح زیر است؛ قال رسول الله صل الله علیه وآله وسلم: جراحکم فی سبیل الله و من قتل منکم فهو شهید در شور و شوق این روزهای زیارت اربعین سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) یکی دیگر از یاران عاشورایی امام مهدی (علیه السلام) در جریان تفحص پیکر مطهر شهیدان و در انتهای پد شرقی جزیره مجنون جنوبی بر اثر برخورد با مین برجای مانده از دوران دفاع مقدس، به افتخار جانبازی نائل آمد، قطعه مینی که یک سال قبل از تولد مهدی بدرآبادی، شیرمردی از شهر نرمانشیر بم استان کرمان توسط دشمن بعثی در محل پاشیده شده بود تا بعد از سال ها، با مشیت الهی، صحنه ای از آزمون و ایثار و از خودگذشتگی برادری بسیجی رقم بخورد.

مهدی عزیز ما که به عنوان نیروی تخصصی در چند ماه اخیر با پیوستن به گروه های تفحص، بسیار خوش درخشید و در چندین مرحله پیکرهای طیبه شهدای والامقام را در خاک های تفتیده جنوب و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویر جانبازی مهدی بدری بیانگر صلابت راه رهروان امام حسین(ع) است

تصویر جانبازی مهدی بدری بیانگر صلابت راه رهروان امام حسین(ع) است