مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-10بين الملل

حماس: دست های پشت پرده و فتنه خارجی پشت اتفاقات عین الحلوه است


در پی شکل گیری دوباره درگیری های مسلحانه در اردوگاه آوارگان فلسطینی «عین الحلوه» در لبنان، جنبش حماس فتنه خارجی و دست های پشت پرده را عامل درگیری ها در این اردوگاه اعلام کرد.

- در پی شکل گیری دوباره درگیری های مسلحانه در اردوگاه آوارگان فلسطینی عین الحلوه در لبنان، جنبش حماس فتنه خارجی و دست های پشت پرده را عامل درگیری ها در این اردوگاه اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولید کیلانی ، مسئول رسانه ای جنبش حماس در لبنان در این باره اظهار کرد: واضح است که دست های پشت پرده و یک نقشه خارجی وجود دارد که امنیت اردوگاه عین الحلوه را مختل می کند.

وی گفت: اردوگاه عین الحلوه پایتخت آوارگان فلسطینی در لبنان است و یکی از 12 اردوگاه لبنان و بزرگترین اردوگاهی است که طبق آمار آنروا، بیش از 60 هزار آواره فلسطینی را در خود جای داده است.

تعداد آوارگان در این اردوگاه ممکن است به 100 هزار نفر نیز برسد، بنابراین پروژه ای برای آوارگان فلسطینی به ویژه اردوگاه عین الحلوه در نظر گرفته شده است، برنامه مشخص است، کسانی هستند که نمی خواهند در آنجا آرامش وجود داشته باشد.

کیلانی درباره اتفاقات عین الحلوه تصریح کرد: جنبش فتح طرف اصلی است که در صحنه حضور دارد و طرف دوم گروه جوانان مسلمان ، جند الشام و فتح الاسلام هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: دست های پشت پرده و فتنه خارجی پشت اتفاقات عین الحلوه است

حماس: دست های پشت پرده و فتنه خارجی پشت اتفاقات عین الحلوه است