مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 17:352023-09-03اقتصادي

بلیت 186 میلیونی پرواز های خارجی تهران - نجف + تصویر


برخی از پروازهای خارجی که این روزها از تهران به نجف می روند، برای مسیر رفت و برگشت از 50 تا 186 میلیون تومان قیمت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران توانای خبرگزاری فارس در اربعین امسال ، بسیاری از زائران برای تهیه بلیت پرواز، قطار و حتی اتوبوس با مشکلاتی مواجه هستند.

براساس اعلام ستاد مرکزی اربعین و کمیته های مرتبط، قیمت بلیت رفت و برگشت پرواز اربعین به نجف و بغداد (تهران - نجف - تهران) و (تهران - بغداد - تهران) هشت میلیون تومان اعلام شد والبته هزینه بلیت پرواز اربعین از مشهد (مشهد - نجف - مشهد) و (مشهد- بغداد - مشهد) یک میلیون و 500 هزار تومان افزایش یافت و به 9 میلیون و 500 هزار تومان رسید.

بررسی قیمت فروش بلیت های اربعین حسینی نشان می دهد نرخ های منتشرشده در سایت های فروش بلیت ، مانند فلایتیو ، بلیت تهران- نجف را در پروازهای خارجی با قیمت  25میلیون تومان تا 90میلیون تومان به فروش می رسانند.

برخی از این پروازها از تهران-به دبی و از آنجا به نجف می روند و برخی دیگر نیز از تهران به استانبول ترکیه و سپس عازم نجف می شوند.

خبرنگار ما با متصدی فروش یکی از این سایت ها تماس گرفت که فرد پاسخ دهنده گفت: پرواز ما از تهران به دبی و سپس نجف و یا از تهران به ترکیه و سپس نجف است که یک مسیر از 25 میلیون تا 93 میلیون تومان قیمت دارد و مسیر رفت و برگشت از 50 تا 186 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلیت 186 میلیونی پرواز های خارجی تهران - نجف + تصویر

بلیت 186 میلیونی پرواز های خارجی تهران - نجف + تصویر