مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 14:002023-08-28اقتصادي

تولید کولر آبی بدون پمپ و تسمه با کاهش 50 درصدی مصرف انرژی


سید محمد موسوی اگرچه پیمانکار بود آن هم با درآمد بالا، ولی داشتن دغدغه آینده همشهری ها سبب شد با راه اندازی واحد تولیدی فعل خواستن توانستن است، - خبرگزاری فارس لرستان- پریسا قربانی نژاد؛ سید محمد موسوی از آن جوانان دهه شصتی است که همچون هم سن و سال هایش استقامت و تلاش تا دست یافتن به نتیجه را خوب بلد شده، کارآفرینی که اگرچه پیمانکار بود آن هم با درآمد بالا، ولی داشتن دغدغه آینده همشهری ها سبب شد آستین همت را بالا بزند و با راه اندازی یک واحد تولیدی فعل خواستن توانستن را صرف کند.

اول راه خیلی ها مانعش شدند که تولید عاقبت ندارد، گوشش از این حرف ها پر شد که مگر فلانی را ندیدی که کارخانه اش تعطیل و ورشکسته شد یا حیف نیست پیمانکاری را رها کنی و سراغ کاری بروی که آینده اش مشخص نیست.

اما سید محمد دوست داشت ثمره سال ها درس خواندن را در رشته برق ببیند، به قول خودش بلاخره آن همه سال تلاش و صرف هزینه باید یک جایی به درد می خورد.

می گوید: با اینکه درآمدم از پیمانکاری خوب بود، اما با تولید حس و حال بهتری داشتم، اینکه دست چند نفر جوان را بند کنم و نیازی از کشور را تامین، برایم خیلی ارزشمند است.

  از پیمانکاری تا کارآفرینی برای شروع کار به روستا می رود، ابتدا با پس انداز 20 میلیونی چند قطعه وسیله برای ساخت چند مورد تجهیزات مرغداری شروع می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید کولر آبی بدون پمپ و تسمه با کاهش 50 درصدی مصرف انرژی

تولید کولر آبی بدون پمپ و تسمه با کاهش 50 درصدی مصرف انرژی