مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 17:012023-09-04اقتصادي

انصراف هلدینگ پترو پالایش اصفهان از خرید سهام شرکت نفت سپاهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان ، محسن قدیری مدیرعامل پتروپالایش اصفهان بعد از ظهر امروز در نشست خبری با موضوع شفاف سازی مالی با اشاره به اینکه افق خوبی برای آینده ترسیم شده است که موجب مباهات مردم به شرکت هلدینگ پتروپالایش اصفهان خواهد شد اظهار داشت: با طراحی اپلیکیشن، اطلاعات در اختیار سهامداران قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه 450 پروژه در حوزه پتروپالایش و 60 پروژه در حوزه هوش مصنوعی در دست اقدام داریم گفت: طلسم بهره برداری پروژه ها در مدت زمان کوتاه شکسته شد و در مدت 8 ماه پروژه تصفیه نفت سفید با هدف جداسازی گوگرد از نفت سفید و نسل جدید شوینده ها در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با تاکید بر اینکه بدون توجیه اقتصادی وارد هیچ پروژه اقتصادی نخواهیم شد اضافه کرد: ممکن است در میان 10 هزار تصمیم در شرکت هلدینگ پترو پالایش اصفهان خطای کوچکی نیز رخ دهد، اما با مدیریت علمی و استراتژیک تمام تصمیم گیری ها با توجیه اقتصادی و حضور شرکت های الف کشوری صورت خواهد گرفت.

قدیری تصمیم گیری اخیر مبنی بر انصراف از خرید سهام ارائه شده شرکت نفت سپاهان را در همین راستا دانست و افزود: در سال 1386 که پالایشگاه اصفهان خصوصی شد دولتمردان به اشتباه شرکت نفت سپاهان را فروختند ولی هنوز 17.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف هلدینگ پترو پالایش اصفهان از خرید سهام شرکت نفت سپاهان

انصراف هلدینگ پترو پالایش اصفهان از خرید سهام شرکت نفت سپاهان