مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 17:202023-08-30سياسي

توسعه کشور بدون نگاه به غرب امکانپذیر است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: دولت سیزدهم با تکیه بر توان داخلی ثابت کرد که بدون نگاه به غرب می توان مسیر توسعه و پیشرفت را طی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا قاسمیان ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای دولت و یادواره شهدای فصل تابستان اردبیل در مسجد هاشمیه محله سلمان آباد اظهار کرد: دولت سیزدهم خودباوری و تکیه بر شعار استقلال و آزادی را سرلوحه کار خود قرار داد و در این دو سال ثابت کرد که کشور می تواند با تکیه بر توانمندی های داخلی در مسیر پیشرفت حرکت کند.

وی خاطرنشان کرد: عده ای با پمپاژ ناامیدی در این کشور سعی می کردند تا پیشرفت ایران اسلامی را منوط به برجام و FATF کنند اما حقیقت چیز دیگری بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل افزود: در این دو سال دولت سیزدهم با وجود اینکه با شدت تحریم، کارشکنی و فتنه های داخلی و خارجی روبرو بوده اما با عزمی راسخ سعی کرد تا کشور را معطل ترش رویی و لبخند غرب نکند و در این زمینه واقعیت های داخلی را در مسیر پیشرفت برجسته تر از خواسته های دشمن قرار دهد.

قاسمیان گفت: امروز ملت ایران به این نتیجه رسیده است که بدون FATF و برجام هم می توان کشور را در مسیر تحول جدی و روزافزون قرار داد و لازم نیست تمام تمرکز خود را بر همراهی و همسویی با سیاست غرب بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کشور بدون نگاه به غرب امکانپذیر است

توسعه کشور بدون نگاه به غرب امکانپذیر است