مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 18:402023-08-30سياسي

امیرعبداللهیان با نخست وزیر سوریه دیدار کرد


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر امروز با نخست وزیر سوریه دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به دمشق سفر کرده است، عصر امروز (چهارشنبه) هشتم شهریور ماه با حسین عرنوس نخست وزیر سوریه دیدار و گفت وگو کرد.

  ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، مهدی شوشتری دستیار وزیر و مدیرکل غرب آسیا و شمال آفریقا، محمدصادق فضلی مشاور وزیر و مدیرکل وزارتی وزارت امور خارجه و علی اصغر خاجی مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی، امیرعبداللهیان را در این سفر همراهی می کنند.

  وی قرار است در این سفر در دیدار با مقامات سوریه ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه ای و بین المللی را مورد بحث و تبادل نظر قرار دهد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در بدو ورود در جمع خبرنگاران در تشریح اهداف این سفر گفت: با توجه به تحولات جدید در منطقه و صفحه جدید و مثبت روابط که در منطقه شاهد آن هستیم، سفری که اخیرا به عربستان سعودی داشتم و از مقامات عربستان سعودی اظهارات مثبتی را در ارتباط با سوریه دریافت کردم، امروز در دمشق هستیم تا درباره این مسائل و همچنین موضوعات مورد علاقه دوجانبه، منطقه ای و بین المللی گفت وگو داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان با نخست وزیر سوریه دیدار کرد

امیرعبداللهیان با نخست وزیر سوریه دیدار کرد