مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 15:052023-09-11پزشكي

آغاز توزیع واکسن آنفلوآنزا در داروخانه های کهگیلویه و بویراحمد


مدیر دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: توزیع واکسن آنفلوآنزا در داروخانه های این استان آغاز شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: توزیع واکسن آنفلوآنزا در داروخانه های این استان آغاز شده است.

سید عقیل عابدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: با هماهنگی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی از هفته گذشته تاکنون پنج هزار و 100 دُز واکسن خارجی آنفلوانزا سهمیه استان در داروخانه ها توزیع شده است.

وی اظهار کرد: متقاضیان می توانند با همراه داشتن کارت ملی خود این واکسن را دریافت کنند.

مدیر دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همچنین واکسن ایرانی آنفلوآنزا در همه داروخانه های استان هر تعداد متقاضی باشد، موجود است.

عابدی با بیان اینکه تمام مردم 6 ماهه تا 65 سال می توانند از این واکسن استفاده کنند، تصریح کرد: توصیه می شود گروه های آسیب پذیر، بیماران خاص، زنان باردار، بیماران سرطانی و زمینه ای، جانبازان، کارکنان علوم پزشکی و افرادی که در بخش های عفونی بیمارستان ها کار می کنند، دانشجویان، زندانیان، و کارگران شاغل در مرغداری ها واکسن آنفلوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع واکسن آنفلوآنزا در داروخانه های کهگیلویه و بویراحمد

آغاز توزیع واکسن آنفلوآنزا در داروخانه های کهگیلویه و بویراحمد