مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 23:352023-09-11اقتصادي

345 کلاس درس جدید به فضای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد اضافه می شود


مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح 120 فضای آموزشی .

فرهنگی و ورزشی در آستانه آغاز سال تحصیلی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید رضا حسینی نیک گفت: همزمان با بازگشایی مدارس در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد 120 پروژه آموزشی، ورزشی و فرهنگی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی اظهارکرد: این تعداد فضای آموزشی در قالب 345 کلاس درس و با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد تومان طی همر ماه 1402 افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پروژه های طرح شهید پناهی مبنی بر جمع آوری مدارس کانکسی بالای 10 دانش آموز که از سیاست های دولت سیزدهم است، خاطرنشان کرد: با مشارکت بنیاد برکت 77 مدرسه کانکسی بالای 10 دانش آموز روستایی که اکثرا در مناطق محروم استان قرار داشتند جمع آوری و مهر ماه امسال دیگر مدرسه کانکسی بالای 10 دانش آموز در سطح استان نخواهیم داشت.

حسینی نیک تصریح کرد: در این طرح 123 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان به فضاهای آموزشی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه شده است.

وی به طرح شهید عجمیان مبنی بر تعمیر و تجهیز میز و صندلی های قدیمی و فرسوده و شاداب سازی مدارس اشاره کرد و ادامه داد: 700میلیون تومان مبلغ اولیه به این طرح اختصاص داده شد که تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

345 کلاس درس جدید به فضای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد اضافه می شود

345 کلاس درس جدید به فضای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد اضافه می شود