مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 08:302023-09-11سياسي

900 جهادگر خوزستانی در اربعین امسال به زوار خدمت رسانی کردند


مسؤول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان گفت: 900 جهادگر و خادم حسینی بسیج سازندگی خوزستان در اربعین امسال به زوار خدمت رسانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، به منظور خدمت رسانی بهتر به زائران سرور و سالار شهیدان حضرت ابباعبدالله الحسین(ع) در ایام اربعین حسینی جهادگران گروه های جهادی از سراسر استان خوزستان نیز به میدان آمدند.

در همین ارتباط سید اسلام موسوی مسؤول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان در گفت وگو با خبرنگار فارس از اقدامات بسیج سازندگی و جهادگران در خدمت رسانی به مردم در پایانه مرزی چذابه از حضور جهادی در مواکب، مدیریت و امنیت 30 هزار خودرو در پارکینگ ها، احداث مجتمع های بهداشتی و اطعام حسینی 300 هزار نفری در اربعین 1402 خبر داد.

  وی با اشاره به برپایی 20 موکب توسط جهادگران بسیج سازندگی خوزستان در سراسر استان اظهار کرد: با توجه به حضور و استقبال گسترده مردم برای اربعین و عشق و دلدادگی دوست داران امام حسین(ع)، جهادگران بسیج سازندگی که خط اول خدمت جهادی و خادم حسینی هستند به همین منظور اعزام 50 گروه جهادی 15 نفره، 750 نفر برای خدمت رسانی در مواکب صورت گرفت.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان با بیان اینکه مسؤولیت مدیریت دو پارکینگ در چذابه به بسیج سازندگی خوزستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

900 جهادگر خوزستانی در اربعین امسال به زوار خدمت رسانی کردند

900 جهادگر خوزستانی در اربعین امسال به زوار خدمت رسانی کردند