مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 12:552023-09-20سياسي

شهادت پرتویی از انوار قرآنی است


نماینده ولی فقیه در گیلان، شهادت را پرتویی از انوار قرآنی دانست و متذکر شد: قرآن کریم مروج فرهنگ ایثار و شهادت است و این فرهنگ باید در قالب های زیبا و به روز به جامعه عرضه شود.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان، شهادت را پرتویی از انوار قرآنی دانست و متذکر شد: قرآن کریم مروج فرهنگ ایثار و شهادت است و این فرهنگ باید در قالب های زیبا و به روز به جامعه عرضه شود.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در مراسم سراسری جهاد و مقاومت؛ از دیروز تا امروز که در سالن شهدای فراجای رشت برگزار شد، ضمن قدردانی از مجاهدان راه خدا و همه ایثارگرانی که در طول 44 سال گذشته موجب اعتلا و مانایی انقلاب اسلامی شده اند، اظهار کرد: پیامبر اسلام(ص) مجاهدان راه خدا را رهبران روز قیامت معرفی کردند که نشان دهنده ارزش و جایگاه جهاد است.

وی با بیان اینکه جایگاه مجاهدان راه خدا قابل قیاس با هیچ جایگاهی نیست، افزود: انبیا و اولیای الهی همواره آرزو داشتند که جزو مجاهدان راه خدا باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت را فراموش نشدنی دانست و تصریح کرد: هیچ رنگی نمی تواند رنگ ناب جهاد در راه خدا را کهنه و عوض کند.

امام جمعه رشت یکی از بزرگترین جنایات وهابیت و صهیونیسم و نظام سلطه را غبارآلود کردن پدیده الهی جهاد دانست و عنوان کرد: پیدایش وهابیت و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت پرتویی از انوار قرآنی است

شهادت پرتویی از انوار قرآنی است