موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان تأمين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - تأمين اجتماعي - باشگاه پرسپوليس - انتخابات رياست جمهوري - كانو اسپرينت - رييس كميسيون قضايي - يارانه آبان ماه - تراز گاز منفي - رييس شوراي شهر تهران - انتخابات رييس جمهوري - محمدابراهيم لاريجاني - امريه سربازي قوه قضاييه - برند لنو - طنز مهران مديري - يونس آباد - حوادث معدني - پمپ دنده اي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 17:302023-09-13ورزشي

عنایتی همه را مقصر کرد جز خودش!


سرمربی تیم ناکام امید در مسیر صعود به المپیک زمین و زمان را مقصر حذف از انتخابی دانست.

- جی پلاس؛ ناکامی امیدها اتفاق جدیدی نبود و سریالی بوده که هر چهار سال یک بار از آنتن فدراسیون فوتبال پخش شده است، اما این دوره ناکامی عجیب تر از همیشه بود و تیم امید در همان مرحله مقدماتی حذف شد و حتی به مرحله پایانی انتخابی هم نرسید.

سرمربی تیم امید می گوید در شرایط بسیار بدی این تیم را تحویل گرفته است.

او زمین چمن، قانون کارت زرد، قرعه بد، داوری و.

را مقصر این حذف دانست.

عنایتی پس از بازگشت تیم از ازبکستان در جمع خبرنگاران در واکنش به ناکامی تیم امید در راهیابی به المپیک گفت: از فوتبالدوستان کشورمان و آن هایی که نگران تیم بودند، عذرخواهی می کنم.

می دانستیم چون یک تیم به مرحله بعد می رود کار سخت است.

پیش بینی کرده بودیم که بازی با ازبکستان به عنوان یکی از قدرت های فوتبال پایه در آسیا به شمار می رود و شرایط خیلی خوبی دارد، سخت است.

عنایتی سپس با اشاره به حذف تیم به خاطر قانون کارت زرد بیشتر نسبت به مالزی اضافه کرد: تمام تلاش مان را در بازی اول و دوم انجام دادیم.

قوانین کارت زرد و.

برای ما دست و پا گیر شد.

مخصوصا در بازی دوم که مجبور شدیم حزباوی و سلمانی را بیرون بگذاریم تا کارت زرد دوم را نگیرند و در مقابل ازبکستان محروم نباشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عنایتی همه را مقصر کرد جز خودش!

عنایتی همه را مقصر کرد جز خودش!