مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 18:102023-09-02اقتصادي

تجلیل از 14 تعاونی برتر خراسان جنوبی


بیرجند_ 14 تعاونی برتر خراسان جنوبی با حضور استاندار تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر غلامحسین حسینی رییس اتاق تعاون خراسان جنوبی امروز شنبه در نشست شورای هماهنگی توسعه تعاون و آیین تجلیل از تعاونی های برتر خراسان جنوبی با اشاره بر لزوم اجرای کامل سند توسعه بخش تعاون اظهارکرد: آنچه که در قانون برای سهم بخش تعاون در اقتصاد مشخص شده سهم 25 درصدی از اقتصاد ملی بوده که تاکنون محقق نشده است.

وی گفت: سند توسعه تعاون در سال 92 تصویب شد ولی متاسفانه توجه ای به آن نشده تا این که در جلسه دیدار رییس اتاق تعاون ایران با رییس جمهور این گلایه را مطرح گردید که بعد از آن دستور بازنگری آن داده و 28 اسفند 1401 دستور بازنگری این سند توسط رییس جمهور ابلاغ شد.

رییس اتاق تعاون خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در سند توسعه تعاون 80 وظیفه برای دستگاه های اجرایی مختلف تعریف شده که باید ابلاغ شود، افزود: در راستای اجرای صحیح این سند و وظایفی که برای بخش های مختلف در آن مشخص گردیده باید تعامل و همکاری میان دستگاه های اجرایی و تعاونی ها وجود داشته باشد.

حسینی به اهداف مهم سند توسعه تعاون و اهمیت نقش تعاونی ها در توسعه اقتصادی کشور گفت: آموزش و ترویج فرهنگ تعاون، بهبود مستمر محیط کسب و کار در بخش تعاون و بهبود وضع زندگی، رفاه و توسعه عدالت اجتماعی، افزایش س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 14 تعاونی برتر خراسان جنوبی

تجلیل از 14 تعاونی برتر خراسان جنوبی