مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-17پزشكي

توزیع 50 هزار قوطی شیرخشک در داروخانه های مشهد طی دهه پایانی ماه صفر


سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در دهه پایانی ماه صفر 50 هزار قوطی شیرخشک در میان تمامی داروخانه های روزانه و شبانه روزی شهر مشهد توزیع شد که از این میزان 10 هزار قوطی آن در میان داروخانه های اطراف حرم مطهر رضوی بوده است.

- سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد مطرح کرد توزیع 50 هزار قوطی شیرخشک در داروخانه های مشهد طی دهه پایانی ماه صفر ایسنا/خراسان رضوی سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در دهه پایانی ماه صفر 50 هزار قوطی شیرخشک در میان تمامی داروخانه های روزانه و شبانه روزی شهر مشهد توزیع شد که از این میزان 10 هزار قوطی آن در میان داروخانه های اطراف حرم مطهر رضوی بوده است.

دکتر علی روحبخش اظهار کرد: معاونت غذاودارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ایام دهه پایانی ماه صفر برنامه ریزی ویژه ای در بحث توزیع، عرضه و نظارت دارو داشت و در طول این دهه بازرسان ما به طور محسوس و نامحسوس از داروخانه های سطح شهر به خصوص موارد واقع شده در اطراف حرم مطهر رضوی بازدید و سرکشی داشتند تا که هیچگونه خللی در ارائه خدمات دارویی به زائران و مجاوران امام رضا(ع) به وجود نیاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانشگاه علوم پزشکی مشهد، وی با بیان اینکه در این ایام به داروخانه های روزانه اطراف حرم مطهر رضوی مجوز فعالیت تا ساعت 24


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 50 هزار قوطی شیرخشک در داروخانه های مشهد طی دهه پایانی ماه صفر

توزیع 50 هزار قوطی شیرخشک در داروخانه های مشهد طی دهه پایانی ماه صفر