مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 16:252023-09-03بين الملل

زائران پاکستانی را دریابید


زائران پاکستانی را نه به عنوان افرادی از یک کشور مسلمان، بلکه به عنوان یک زائر ببینید و به آنها خدمات رسانی کنید.

- ، گروه استان ها- پوریا جهان تیغی*: این روزها شاهد حضور مهمانانی از کشورهای مختلف در داخل خاک کشورمان هستیم که با طی طریق و از مرزهای مشترک به کشور عراق برای اجتماع میلیونی اربعین حسینی وارد می شوند.

سیستان و بلوچستان نیز یکی از استان هایی است که پذیرای زائران پاکستانی و افغانستانی در این روزها بوده اما طی امسال و خصوصاً در مرکز و جنوب این استان پهناور خبرهای خوشی از زائران به گوش نمی رسد و بعد از حرف و حدیث های فراوان و طی بازدیدهایی، وجود برخی از مشکلات به طور جدی مشهود بوده و نیازمند بررسی و رفع و رجوع آنها در اسرع وقت هستیم.

البته به همت شهرداری کرمان و ماهان، ارتش جمهوری اسلامی و سازمان هواپیمایی و راهداری و برخی از دستگاه های مرتبط، برخی از مشکلات مرتفع شده اما همچنان پاره ای از مشکلات وجود دارند و برخی نیز شدیداً نیازمند ورود جدی نهادها و خیرین است.

از جمله برخی از مشکلات عدم وجود آنتن دهی، فضای مناسب اسکان، نبود مرکز صرافی و فروش سیم کارت ایرانی در ریمدان بود و نکته قابل توجه این منطقه با وجود آنکه در گذشته نیز ورود زائران پاکستانی را در این منطقه داشته ایم، نبود زیرساخت های حمل و نقلی مناسب و حتی مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران پاکستانی را دریابید

زائران پاکستانی را دریابید