مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 19:002023-09-05اقتصادي

سرپرست فرمانداری رودسر: بی نظمی در توزیع شبکه آرد وجود دارد


سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به اینکه در توزیع شبکه آرد ما شاهد بی نظمی و اخلال هستیم، گفت: شرکت های مخاطب بایستی ظرف 48 ساعت پس از دریافت سهمیه آرد آن را توزیع و اعلام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، محمد حیدری امروز در جلسه اقدام مشترک کارگروه تنظیم بازار و کارگروه آرد و نان رودسر در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: نظارت ها و بازرسی های مستمر و دقیق بر نانوایی ها و بازار برای کنترل گرانی ها و برخورد با گران فروشان و کسبه ای که به التهاب بازار دامن می زنند انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در توزیع شبکه آرد ما شاهد بی نظمی و اخلال هستیم، افزود: شرکت های مخاطب بایستی ظرف 48 ساعت پس از دریافت سهمیه آرد آن را توزیع و اعلام کنند.

سرپرست فرمانداری رودسر با تاکید بر لزوم بررسی فرآیند کاری برای توزیع از کارخانه تا نانوایی و رفع مشکلات گفت: باید نظارت ها دقیق صورت گیرد تا آرد به موقع و کامل تحویل نانوا شود.

  حیدری با اشاره به رعایت مسئله بهداشت در نانوایی ها بیان کرد: به رغم آنکه نانوایی ها کارت بهداشت را دریافت می کنند اما شاهد هستیم که بهداشت لازم در تهیه و توزیع نان در برخی نانوایی ها رعایت نمی شود.

  سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به لزوم آموزش کارگران نانوایی ها گفت: ثبات شغل کارگران نانوایی ها تثبت شود تا با حل مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست فرمانداری رودسر: بی نظمی در توزیع شبکه آرد وجود دارد

سرپرست فرمانداری رودسر: بی نظمی در توزیع شبکه آرد وجود دارد