مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 11:552023-09-05اقتصادي

بالغ بر 100 هزار نخ سیگار قاچاق در شاهرود کشف شد


فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه انجام دو عملیات جداگانه منجر به کشف بالغ بر 100 هزار نخ سیگار قاچاق در شاهرود شد، گفت: مجموع ارزش کالاهای مکشوفه چهار میلیارد ریال برآورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ علیرضا شایینی صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود بابیان اینکه طی دو عملیات جداگانه منجر به کشف سیگار قاچاق در شاهرود شد، ابراز داشت: این کشفیات قاچاق بالغ بر 100 هزار نخ سیگار را شامل می شود.

وی با بیان اینکه با هر گونه مصادیق قاچاق کالا و ارز در شهرستان به طور جد برخورد می شود، افزود: 62 هزار نخ انواع سیگار قاچاق از یک واحد صنفی و 40 هزار نخ دیگر سیگار از یک تریلی در محور شاهرود- مشهد کشف شده است.

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه در پی گزارش مبنی بر خرید و فروش انواع سیگار قاچاق از یک واحد صنفی موضوع در دستور کار بررسی قرار گرفت، ابراز داشت: با همکاری پلیس امنیت اقتصادی واحد صنفی تخت نظر واقع شد و تحقیقات به عینیت رسید.

شایینی ضمن بیان اینکه سیگارهای قاچاق از این واحد صنفی کشف و ضبط شد، در ادامه تصریح کرد: ارزش این محموله طبق نظر کارشناسان امر دو میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالغ بر 100 هزار نخ سیگار قاچاق در شاهرود کشف شد

بالغ بر 100 هزار نخ سیگار قاچاق در شاهرود کشف شد