مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 11:302023-09-04سياسي

شهاب مرادی: هنر وسیله ای موثر برای ترویج فرهنگ عاشورا است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام شهاب مرادی اظهار داشت: امسال نیز باید همانند سال های گذشته، برنامه ریزی های مختلفی در زمینه اعزام مبلغان به مراسم اربعین حسینی شده تا حضور فعال، - کارشناس مسائل جوانان و خانواده گفت: شهیدی که در دفاع از ناموس، جان خود را فدا می کند در کجا تربیت شده و در کجا این آموزه ها را دریافت کرده است؛ خیلی از آن ها در جلسات اهل بیت (ع) این آموزه ها را فرا گرفته اند، گاهی یک نقاشی و یک پرده خوانی تاثیر بسیاری دارد و هنر وسیله ای موثر برای ترویج فرهنگ عاشورا و سیدالشهدا (ع) است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام شهاب مرادی اظهار داشت: امسال نیز باید همانند سال های گذشته، برنامه ریزی های مختلفی در زمینه اعزام مبلغان به مراسم اربعین حسینی شده تا حضور فعال، پویا و تاثیرگذاری داشته باشند.

کارشناس مسائل جوانان و خانواده گفت: لزوما این نیست که در منابر اربعین حسینی موضوع فلسفه قیام سیدالشهدا (ع) مورد نیاز مخاطبان باشد، خیلی از مواقع موضوعات اخلاقی مانند رعایت حقوق همسایه، احسان و عمل خیر، وقف و کمک به نیازمندان و .

نیازمند ترمیم، تذکر و آموزش هستند.

این کارشناس مسائل جوانان و خانواده در رابطه با آنچه که باید اولویت تبلیغی مبلغان در این ایام باشد، گفت: رسالت مهم مبلغان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهاب مرادی: هنر وسیله ای موثر برای ترویج فرهنگ عاشورا است

شهاب مرادی: هنر وسیله ای موثر برای ترویج فرهنگ عاشورا است