مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 12:252023-09-09اجتماعي

جابه جایی بیش از 18 هزار زائر اربعین به پایانه های مرزی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از جابه جایی بیش از 18 هزار نفر زائر از مقصد استان همدان به پایانه های مرزی مهران و خسروی خبر داد و گفت: - ایسنا/همدان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از جابه جایی بیش از 18 هزار نفر زائر از مقصد استان همدان به پایانه های مرزی مهران و خسروی خبر داد و گفت: از ابتدای طرح اربعین تا روز گذشته جمعه_17 شهریورماه، 18 هزار و 500 مسافر از همدان به پایانه های مرزی اعزام شدند.

مهرداد آهکی در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و تلاش شبانه روزی کارکنان، فعالان و صنوف حمل و نقل عمومی مسافر استان، 18 هزار و 500 زائر عتبات عالیات با ناوگان حمل و نقل عمومی استان به مرزهای مهران و خسروی جابجا شدند.

وی تصریح کرد: این تعداد جابه جایی زائرین به مرزهای مهران و خسروی در قالب 1350 دستگاه ناوگان عمومی (اتوبوس و مینی بوس) صورت پذیرفته است.

آهکی با تأکید براینکه استان همدان بیشترین میزان جابه جایی زائران توسط ناوگان حمل و نقل عمومی را داشته است، افزود: تدابیر لازم برای موج بازگشت زائران اربعین اندیشیده شده است و در صورت بازگشت تدریجی تا چهار روز بعد از اربعین نیز ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان در خدمت زائرین خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی بیش از 18 هزار زائر اربعین به پایانه های مرزی

جابه جایی بیش از 18 هزار زائر اربعین به پایانه های مرزی