مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 12:202023-08-29اقتصادي

28 طرح عمرانی در قرچک برای هفته دولت آماده بهره برداری است


همزمان با هفته دولت، 28 طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی با 5 هزار و 861 میلیارد و 454 میلیون ریال در این شهرستان آماده افتتاح است که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/تهران فرماندار شهرستان قرچک گفت: همزمان با هفته دولت، 28 طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی با 5 هزار و 861 میلیارد و 454 میلیون ریال در این شهرستان آماده افتتاح است که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

علیرضا فاتحی نژاد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص پروژه های هفته دولت در این شهرستان اظهار کرد: همزمان با هفته دولت و با هدف بیان کارآمدی نظام و خدمات ارائه شده به بخش های مختلف جامعه، 28 طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی با پنج هزار و 861 میلیارد و 454 میلیون ریال در بخش های مختلف شهری و روستایی قرچک افتتاح می شود.

وی افزود: با افتتاح این طرح ها، علاوه بر ایجاد شرایط مناسب تر برای زندگی شهروندان و روستا نشینان، برای 273 نفر به طور مستقیم شغل ایجاد می شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: این طرح ها در حوزه های صنعت، معدن و تجارت، شهرداری، جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت و درمان، برق، بخشداری، آموزش و پرورش و کتابخانه های عمومی است که در روزهای مختلف هفته دولت به بهره برداری می رسد.

فرماندار قرچک ادامه داد: فاز نخست کمربندی شمالی، جاده و فاز نخست آرامستان، ایستگاه آتش نشانی، مجموعه تفریحی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 طرح عمرانی در قرچک برای هفته دولت آماده بهره برداری است

28 طرح عمرانی در قرچک برای هفته دولت آماده بهره برداری است